🍂MĂ„ndag 🍂

Hej pĂ„ er hoppas ni har haft en bra dag 

Det har jag i alla fall haft förutom att vi hade lĂ„ng dag idag 

PĂ„ morgon hade vi Musik vi Ă€r indelade i grupper sĂ„ 

Ena gruppen har musik och den ena har No

pĂ„ musiken fick vi sjunga Darg me down med 

One Direction ossĂ„ fick vi spela Gitarr 

efter det sĂ„ hade vi matte svenska  So 

Och idrott och sista timmen sĂ„ hade vi elevens val 

Jag har film och dĂ„ fĂ„r man se filmer frĂ„n olika lĂ€nder 

Det Ă€r vĂ€ll helt ok men jag hade vilja ha NĂ„got annat 

men det funkar och jag var tvungen att sluta tio i tre 

För jag skulle vara till vĂ„rdcentralen för att fĂ„ tĂ„rna 

Om lĂ€ggda och pĂ„ torsdag sĂ„ jag operera mina tĂ„r klockan 

 10 pĂ„ morgon SĂ„ jag kommer att vara ledig frĂ„n skolan 

För jag mĂ„ste nog ta det lungt nĂ€r mina tĂ„r Ă€r ny opererade 

och nĂ€r vi kom hem frĂ„n vĂ„rdcentralen sĂ„ for 

jag mamma och mormor till Ö&B ossĂ„ var vi till  Rusta 

Och Jysk och pĂ„ Rusta sĂ„ hittade vi ett par nya gardiner 

Till köket jag tar kort imorgon pĂ„ dom  sĂ„ fĂ„r ni se 

Hur dom ser ut och jag vet att jag lovade att ta 

Kort pĂ„ mitt Pennfodral som jag gjorde pĂ„ slöjden men 

Jag har helt glömt bort  men jag ska försöka 

Komma ihĂ„g nu om jag glömmer sĂ„ pĂ„ minn mig 

Om bĂ„da bilderna men ha en fortsatt bra kvĂ€ll kram ❀












Kommentera hÀr: