Haul!




Hej på er!
Hoppas det är bra med er. 
Med mig är det helt ok. 
Det går lite i vågor. 
Men nu kommer haulen som jag lovade. 
Det är saker som jag har köpt vid olika tillfällen. 
Så jag har inte varit och stor shoppat allt på en gång.
Tänkte att det kan vara roligt med lite varierande inlägg. 
Inte bara känslosamma inlägg och personliga. 
Jag gillar att dela med mig av mitt liv, men det kan 
ju vara kul med lite annat också i mellan åt.
Att jag delar med mig av min resa genom mitt liv och 
depression, är bara roligt och samtidigt väldigt viktigt. 
Det är viktigt att visa att livet inte alltid är perfekt. 
Att det kommer motgångar, men att det går att ta sig ur de. 
Man kan vara nere på båtten och ändå ta sig upp igen. 
Det är en resa, men det går med små steg. 
Nu går vi över till Haulen innan jag har skrivit en roman här. 
När jag väl kommer igång med att skriva, så är det svårt att sluta. 
För jag vill dela med mig av så mycket och få fram allt. 
Det kan ta flera timmar ibland innan ett inlägg är klart. 

Nu över till Haulen! 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


(null)



(null)

(null)


Mössa /Dollar Store 30kr. 

Bok Two faced  /Adlibris 179kr. 
Bok av Thomas Sekelius

Bok Pms kossan / Bokus 179kr. 
Bok av Jonna Lundell

Foundation från Lumene.  / Ica maxi 159kr. 
Den är i färgen ultralight och är i nummer 00. 

Primer / H&M 99kr. 

Ögonbryns penna från Nyx. / H&M 70kr. 
Den är i färgen Taupe och är i nummer Epp02.

Parfym / Dollar Store 40kr. 
Den luktar jätte gott. 
Doftar lite mango.

Skor / Dinsko 599kr.

Ljus / Ica maxi 149kr. 
Den doftar äpple och kanel.

Tröja / Kappahl 399kr. 
Den finns även i grönt. 
Jätte skön och mysig.

Halsband / Ur& Penn 50kr. 
Den var 65% på halsbandet. 
Ordinarie priset är 150kr. 
Halsandet finns även i guld. 
Ljus slinga / Rusta 30kr. 
Den är 2meter och går på
el. 
Posters / Desenio
Svart dam 149kr. 
Priset varierar på
storleken. 
 Min är i 30x40. 
Rosa blomma 129kr. 
Priset varierar på 
storleken. 
Min är i 30x40. 

Ramar / Rusta 70kr styck. 
Dom är i 30x40. 
Finns även i vitt. 










  






Kommentera här: