Julklapps tips!


Hej på er! 
Idagens inlägg så tänkte jag ge lite julklapps tips.
Det är ju jul nu och då man köper julklappar.
Men det kan vara svårt ibland och veta vad 
man ska köpa. 
Så jag tänkte att jag kan ge lite tips. 
Kanske ni hittar något ni vill ge eller önska er. 
Det kan även vara svårt att veta vad man önskar sig.
För mig var det lite svårt, jag vill tänka till lite. 
Jag tycker att det är som att när man blir 
äldre så önskar man sig inte lika mycket. 
När man var liten så ville man ha allt möjligt.
Det är väl för att man vill ha leksaker och annat. 
När man blir äldre så köper man ju oftast det man vill 
ha själv. 
Man vill ha lite mognare saker. 
Som kläder, present kort, spel, smink och annat. 
Jag kommer själv ihåg när jag var liten och leksaks 
Katalogen kom. 
Man satt och kolla igenom och kryssade för allt man 
ville ha. Det var typ halva katalogen. 

Nu över till julklapps tipsen! 


(null)


 
1. Designa mugg och almanacka.
  Man kan även designa annat också.
   Jag har själv almanacka och mugg 
   från myfujifilm.
 Det är jätte brakvalité. 
  Myfujifilm.se 

2. Nagel lack! 
Det behöver inte vara just dom på 
bilden, utan bara just något nagel lack. 
Dom på bilden är från Essie.

3. Glasburk med godis. 
Det behöver inte vara just godis i,
man kan vad man vill. 
Man kan ha present kort, nagel lack,
något smink och annat. 

4. Chrome cast! 
Med chrome cast så kan man
kolla på youtube, och serier. 
Man kopplar den i teven och, 
väljer något att se via mobilen,
datorn eller surfplattan. 
Jag har själv en sån och är verkligen 
nöjd med den. 
Det är en helt annan känsla att kunna se 
Youtube till exempel på teven, istället för
datorn, mobilen eller surfplattan. 
Man kan köpa den på elgiganten,
Kjell och company. 
 På affärer som säljer elektronik. 

5. Morgon rock! 
Världens bästa morgon rock. 
Den är väldigt bekväm och i bra kvalité.
Jag har själv en sån , och det är den 
bästa morgon rocken jag någonsin har haft.
Finns på Cellbes.se
Den finns även i grått,rött och grönt. 

6. Kort! 
Ett kort som man kan skriva något i. 
Till exempel att man kanske bjuder på lunch, 
bio, middag, spa eller något annat. 

7. Parfym! 
Parfym är något som dom flesta 
använder. 
Vem vill liksom inte lukta gott ? 
Det behöver inte vara den på 
bilden, utan vilken parfym som helst. 
Jag har den på bilden och den luktar
jätte gott. 








Kommentera här: