💕Tisdag 💕

Hej pÄ er hoppas ni har haft en bra dag det har jag.

Idag har jag inte gjort sĂ„ mycket varit till VĂ„rdcentalen 

Och fĂ„tt mina tĂ„r omlagda och fĂ„tt höra. Att mina tĂ„r Ă€r 

Mycket bĂ€ttre och snart lĂ€ckta och om tvĂ„ veckor. SĂ„ 

slipper jag lĂ€gga om mina tĂ„r SĂ„ det Ă€r vĂ€ldigt skönt 

Att slippa de. OssĂ„ har vi varit till Wikamöbler 

                    En möbel affĂ€r inte lĂ„ngt ifrĂ„n oss. Och köpt en ny

                     Hatthylla det kommer bild pĂ„ den  nĂ€r vi har satt upp 

                    den. Efter vi hade varit dĂ€r sĂ„ for vi till Icamaxi 

Och handlade lite jag fick bomull och balsam det 

Behövde jag verkligen kan jag sĂ€ga. Jag hade nĂ€stan slut pĂ„ de 

Och imorgon kommer Nathalie min bĂ€stis hit sĂ„ det blir kul 

och vi hade ju bokat hotel i PiteĂ„ Nu i helgen.  Men vi var tvungna 

Att av boka pĂ„ grund av en andledning jĂ€tte trĂ„kigt men 

SĂ„ Ă€r det ibland. De finns inte sĂ„ mycket att göra Ă„t de 

Men det kommer ju fler gĂ„nger som tur Ă€r. IkvĂ€ll 

Är nĂ„gon insamling eller nĂ„got program pĂ„ 7an om 

Kampen mot cancer sĂ„ det ska jag nog se. 

Och nu har jag försökt att sĂ€tta punk och storboktav 

SnĂ€lla klaga inte om det Ă€r fel. Jag Ă€r jĂ€tte dĂ„lig pĂ„ sĂ„nt 

Jag har försökt nu för eran skull  men sĂ€g till om det

Blev allt för tokigt. SĂ„ att jag vet jag försöker i alla fall 

Ha en fortsatt trevlig kvĂ€ll kram 











        Glömde skriva att vi var till Biltema ocksĂ„ dĂ€r köpte 

        💕Jag och Mamma TvĂ„ sadel skydd. som Ă€r lite varmare nu 

    💕 NĂ€r det Ă€r lite kallre ute dom kostade 50kr  styck. 💕

    Bumulls padsen kostade 13kr vilket Ă€r lite dyrt men det fanns inte

 icabasic som kostar 6kr dom var slut.  SĂ„ jag fick ta det billigaste 

Som fanns helt Ă€nkelt.  OssĂ„ fick jag balsam och det kostade 28kr💕

Lite dyrt men det Ă€r ett bra balsam i alla fall.  đŸ’•

   

  

  
1 Anonym:

skriven

NĂ€r kommer nĂ€sta video ut? 😊😃

Svar: Jag vet inte hade tÀnkt göra en idag
men det blev inte men ska försöka lÀgga upp en snart
Linnea Grenemark

Kommentera hÀr: